• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методичні орієнтири

Психолого-педагогічний консиліум

Для надання індивідуальної психолого-педагогічної допомоги та проведення моніторингу динаміки розвитку учня у закладі овіти функціонує психолого-педагогічний консиліум.

До складу психолого-педагогічного консиліуму входять: заступник директора з НР (голова), вчитель-дефектолог (корекційний педагог), вчитель-логопед, практичний психолог, соціальний педагог, учителі, у тому числі початкових класів, та інші педагогічні працівники. Основними функціями психолого-педагогічного консиліуму є:

· проведення моніторингу динаміки розвитку учня (вихованця) та результатів корекційно-розвиткової роботи;

· надання рекомендацій щодо зарахування, відрахування та переведення учнів (вихованців) до іншого закладу освіти;

· розроблення рекомендацій щодо особливостей організації освітнього процесу відповідно до особивостей психофізичного розвитку учня (вихованця), а також визначення індивідуальної освітньої траєкторії.

На засідання психолого-педагогічного консиліуму запрошуються:

До прийняття рішення щодо індивідуальної освітньої траєкторії учня залучаються його батьки або інші законні представники.

Адаптація дитини до школи

Перший рік навчання надзвичайно важкий період у житті дитини, адже це час адаптації школяра до зовсім нових і незвичних умов: нового кола спілкування, до нового укладу життя, до збільшення фізичного та емоційного навантаження. Саме тому, з перших днів вступу найменших здобувачів освіти до нашої школи, з ними систематично працює практичний психолог.

Психологічний супровід спрямований на допомогу оптимальному розвитку кожного учня – його пізнавальній діяльності, засвоєнню ним предметних знань і соціальних цінностей, норм міжособистісної взаємодії і спілкування, формуванню самостійного типу поведінки і творчої спрямованості, позитивного психологічного самопочуття.

Засобами реалізації цієї системно- організованої діяльності є:

-психодіагностика наявних та потенційних можливостей дитини (рівень психологічної, мотиваційної, емоційної готовності дитини до навчання);

- вплив на соціальне і навчально-освітнє середовище з метою створення умов розвитку, адекватних особливостям дитини (просвіта батьків, вчителів, вихователів);

- корекційна й розвивальна робота психолога з дитиною в індивідуальних та групових формах.

Кiлькiсть переглядiв: 726